• Carrer de Pau Claris, 97‎ 08004 Barcelona Spain
  • Email: Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessites JavaScript habilitat per veure-la.
  • Tel: (+34) 657 283266
SpanishESCatalanCatal-ca_ESFrenchfr-FR
HomeSeguretat InternacionalPrevenció de Riscos Laborals

Segurpricat Consulting l'ajuda en la gestió del Pla d'Autoprotecció internacional que inclou la prevenció laboral en els processos d'internacionalització de la seva empresa :

El pla d'autoprotecció Internacional ésun document específic en el qual ha de formar part el sistema de gestió de la prevenció de riscos laborals en qualsevol centre de Treball en el extranjero.Para les empreses espanyoles a l'estranger és obligada la seva elaboració i la seva aplicació ha de respondre a els criteris de la normativa en vigor , tenint en compte la legilación laboral del país on es trobi el projecte industrial :

• La Llei 35/1995 , de 8 de novembre, de prevenció de riscos laborals : Mesures d'emergència (Article 20 )

• El Reial Decret 393/2007 , de 23 de març : Norma bàsica d'autoprotecció

L'Article 20 , de la Llei 31/1995 de Prevenció de Riscos Laborals estableix l'obligació de caràcter general de preveure les possibles situacions d'emergència , adoptar les mesures necessàries en matèria de primers auxilis , lluita contra incendis i evacuació , designar el personal encarregat de posar en pràctica aquestes mesures i organitzar les relacions amb serveis externs a l'empresa .

Aquesta Llei 31/1995 , però, no cobreix suficientment els requeriments de prevenció i reducció de riscos en determinats casos . Actualment , la recent " Norma bàsica d'autoprotecció " publicada per Reial decret 393/2007 , de 23 de març , si els cobreix , i estableix una estructura i uns continguts per a un major desenvolupament del pla d'autoprotecció , compatible amb els objectius i el desenvolupament que requereix l'article 20 de la Llei 31/1995 .

L'objectiu de l'autoprotecció és prevenir i controlar els riscos sobre les persones i els béns , establint les obligacions de l'empresari per aconseguir-ho. La identificació dels riscos , la determinació de les accions i mesures necessàries per a la prevenció i el control dels mateixos , així com les mesures de protecció i les actuacions a adoptar en cas d'emergència per a la seva instal · lació , garanteixen, no només el compliment amb la normativade autoprotecció , sinó també un augment de la Seguretat en definitiva és proporcionar criteris per a l'elaboració de plans d'autoprotecció i / o mesures d'emergència adaptats a les característiques de l'empresa o centre de treball a l'estranger amb un programa a desenvolupar:

• Marc normatiu específic nacional i internacional .

• Criteris d'aplicació del pla d'autoprotecció .

• Estructura i continguts

• Desenvolupaments pràctics : Divulgació del pla amb la finalitat del seu coneixement per tot el personal en cas d'actuació en cas de emergència : control d'alarmes , rutes i vies d'evacuació , sessions formatives , formació bàsica per als components de l'Equip .

La importància de la Prevenció de riscos laborals en els processos d'internacionalització d'empresa , la internacionalització de la seva empresa és ja un fet que va en augment a mida del seu projecte empresarial , el desplaçament de treballadors i la gestió preventiva comporta el deure de fer front a un nou marc legal , una cultura diferent i altres característiques del país llatinoamericà .

Segurpricat Consulting l'ajuda en la gestió de la prevenció laboral en els processos d'internacionalització de la seva empresa , aportant-li una àmplia visió de la prevenció , màs enllà de la Seguretat i salut dels treballadors desplaçats , col · laborant amb els seus tècnics de prevenció , però també amb els responsables de recursos humans i la direcció de la seva empresa . Ja que analitza el procés de internacionalziación des d'una perspectiva global , en la qual s'integren diferents disciplines i facilitem orientacions per pràcticament la totalitat de la seva organització que intervinguin en el procés d'internacionalització en disposar per la nostra experiència de casos pràctics d'empreses.

La llei de Prevenció de riscos laborals a Colòmbia :

El Ministeri del Treball de Colòmbia ha presentat els ciutadans colombians la nova llei de riscos laborals que busca protegir a tots els treballadors colombians davant els accidents i malalties que es generin dins de les activitats laborals i posar regles clares als ocupadors i administradors del sistema .

" Un dels nostres propòsits és el de generar més i millor ocupació , treball digne i de qualitat per a tothom. Aquesta nova llei es sintonitza amb aquesta fita , en incloure noves responsabilitats per als ocupadors , com ara , implementar de manera obligatòria els estàndards mínims del sistema de garantia de la qualitat i un sistema de gestió de seguretat i salut en el treball " , va assegurar el ministre del Treball , Rafael Pardo .

El cap de la cartera laboral ha destacat, com un dels principals avanços, la inclusió de nous grups de treballadors dins del sistema de riscos laborals .

" La meta és que ni un sol treballador a Colòmbia estigui per fora del sistema de protecció social . Aquesta Llei de Riscos Laborals avança cap a aquest propòsit , en definir la obligatorietat d'incloure nous treballadors com per exemple, els independents amb contracte superior a un mes , al Sistema General de Riscos Laborals , i de manera voluntària als treballadors informals " , va explicar .

Per primera vegada a Colòmbia s'inclou dins dels riscos laborals , els accidents que els succeeixin als treballadors en exercici de funció sindical , encara en permís sindical . Aquesta llei també augmenta fins a un 20% el valor de les sancions per accidents laborals .

Però els treballadors també tenen noves responsabilitats en matèria de promoció i prevenció en el sistema de riscos laborals . D'ara endavant han de complir els estàndards mínims del sistema de garantia de la qualitat, així com també amb els reglaments i instruccions en el sistema de gestió de la seguretat i salut en el treball , i els obliga a assistir periòdicament a programes oferts per la Administradores de riscos laborals .

Aquestes últimes també tenen noves regles de joc . Fins avui les Administradores de Riscos Laborals no havien de reportar els plans i activitats . Amb la nova llei han de presentar al Ministeri del Treball un reporti sobre els seus programes de prevenció en les empreses afiliades i sobre els resultats obtinguts .

El Fons de Riscos Laborals també tindrà canvis favorables . Anteriorment , les seves funcions s'orientaven a realitzar estudis i promoure activitats de promoció i prevenció . Avui assumeix noves responsabilitats com l'aplicació de recursos per a activitats d'inspecció , vigilància i control, així com el reconeixement d'incentius econòmics sempre que es tracti de persones subjectes al règim dels beneficis econòmics periòdics BEP i / o pertanyin a processos de formalització.

També es fa un replantejament a les Juntes de Qualificació d'Invalidesa , que d'ara endavant estaran adscrites al Ministeri del Treball . Els seus membres podran ser sancionats , seran responsables solidàriament pels dictàmens que emetin i tindran especial vigilància per part del Ministeri. La cartera laboral crearà una comissió permanent i especial d'inspectors del treball , especialitzada i dedicada al seguiment dels temes del sistema de riscos laborals .

" L'economia dels treballadors es veurà beneficiada amb aquests canvis . Per exemple, les prestacions econòmiques que abans prescrivien l'any, ara prescriuran en tres. Les incapacitats temporals que els siguin pagades als treballadors , d'ara endavant indexar amb base a l' índex de preus del consumidor que estableixi DANE ", ha afegit el ministre Pardo .

Aquesta nova llei li assegura al treballador el pagament de les seves prestacions econòmiques encara que es trobi en controvèrsia l'origen del seu accident o malaltia , traient de la incertesa i angoixa a la qual era sotmès en el passat per poder rebre el pagament.

Nous beneficis de la Llei de riscos laborals

1 . Inclusió de l'obligatorietat de cobriment en riscos laborals per als independents o contractistes .

2 . L'augment en el valor de les sancions per incompliment de la normativitat .

3 . Vinculació de les juntes qualificadores com entitats adscrites al Ministeri del Treball , que donarà especial vigilància a les mateixes . Els seus membres podran ser sancionats i responsables solidàriament pels dictàmens que emetin .

4 . Per primera vegada a Colòmbia s'inclou dins dels riscos laborals , aquells esdeveniments que els succeeixin als treballadors en exercici de funció sindical . Encara en permís sindical .

5 . Augment del valor de l' sancions per accidents laborals .

6 . Amplia el temps en què prescriu el pagament de les incapacitats temporals d'un a tres anys

7 . Les sancions es van establir entre 1 i 1000 SMMLV , d'acord a l'incompliment de la norma , però en l'accident mortal la sanció MÍNIMA serà de 20 SMMLV .

8 . Afiliació obligatòria als estudiants el entrenament o activitat formativa és requisit per a la culminació dels seus estudis , i involucra un risc ocupacional .

9 . El Ministeri de Treball tindrà sis mesos per replantejar l'Organització de les Juntes Nacionals de Qualificació d'Invalidesa , que d'ara endavant estaran adscrites al Ministeri i tindran estricta vigilància per part de les direccions territorials , la Procuradoria i la Contraloría .

10 . Les micro i petites empreses tindran una atenció especial en assistència tècnica .

11 . Es enforteix el Sistema d'Inspecció, Vigilància i Control , ja que es crea una comissió especial d'Inspectors del Treball en Matèria de Riscos Laborals i un Sistema Nacional d'Inspectors del Treball .

12 . La Llei porta facilitats per l'afiliació al règim de riscos laborals a treballadors independents , estudiants i fins i tot per a treballadors informals .

13 . També amplia el temps en què prescriu el pagament de les incapacitats temporals d'un a tres anys .

14 . Afiliació obligatòria als estudiants el entrenament o activitat formativa és requisit per a la culminació dels seus estudis , i involucra un risc ocupacional .

Abecé de la Llei de riscos laborals Preguntes

El Projecte canvia el nom del Sistema de Riscos Professionals ?

Sí, ja no es dirà Sistema de Riscos Professionals sinó Sistema de Riscos Laborals .

Ja no es dirà Programa de Salut Ocupacional , sinó Sistema de Gestió de la Seguretat i Salut en el Treball SG- SST .

Quins nous sectors de població acull el Projecte ?

Abasta els estudiants que realitzin treballs que signifiquin font d'ingrés per a la respectiva institució educativa .També inclou afiliació obligatòria als estudiants el entrenament o activitat formativa és requisit per a la culminació dels seus estudis , i involucra un risc ocupacional .

Quines altres persones tenen l'obligació d'afiliar ?

Els membres actius del Subsistema Nacional de primera resposta ( bombers el pagament serà a càrrec del Ministeri de l'Interior . ( Bombers i membres de la Defensa Civil )

Afiliació obligatòria per a tots els treballadors independents vinculats a través d' un contracte de prestació de serveis amb durada superior a un ( 1) mes .

Els laboren en activitats catalogades com d'alt risc , la cotització la pagarà el contractant .

Quins beneficis li porta al treballador ?

El treballador rebrà sense dilacions el pagament de les incapacitats temporals , quan no hi hagi claredat si la seva situació té origen Professional ( ara laboral) o Comú

Hi ha altres beneficis ?

Sí, hi ha ampliació de cobertura a la població que estigui en un programa de formalització laboral i les persones d'escassos recursos que hagin realitzat aportacions o estalvis diaris o esporàdics per a la vellesa .

De quant temps és la prescripció del pagament de les incapacitats temporals al treballador ?

La prescripció del pagament de les incapacitats temporals al treballador serà de tres (3 ) anys ( abans era d'1 any ) .

Alguns sectors de l'economia poden cotitzar les aportacions al Sistema de Seguretat Social Integral i altres parafiscals de manera anticipada ?Sí, s'obre la possibilitat que algun o alguns sectors de l'economia puguin cotitzar les aportacions al Sistema de Seguretat Social Integral i altres parafiscals de manera anticipada .

Quines noves obligacions tindrà el Ministeri del Treball ?

El MinTrabajo tindrà sis mesos per replantejar l'Organització de les Juntes Nacionals de Qualificació d'Invalidesa , que d'ara endavant estaran adscrites al Ministeri i tindran estricta vigilància per part de les direccions territorials , la Procuradoria i la Contraloría .

Sobre tindran una atenció especial d'assistència tècnica ?

Les micro i petites empreses tindran una atenció especial en assistència tècnica .

Hi haurà més garanties amb el Sistema d'Inspecció i vigilància ?

 

Es enforteix el Sistema d'Inspecció, Vigilància i Control , ja que es crea una comissió especial d'Inspectors del Treball en Matèria de Riscos Laborals i un Sistema Nacional d'Inspectors del Treball .

Abecé DECRET AFILIACIACION INDEPENDENTS

AMB CONTRACTE SUPERIOR A 1 MES

◦ Tot contractista amb contracte superior a 1 mes ha d'estar afiliat al Sistema General de Riscos Laborals

◦ Els contractants tindran fins l'1 de març de 2013 per acabar d'afiliar als contractistes que realitzin activitats en risc I, II i III .

◦ Els contractants han afiliar a partir de la publicació d'aquest decret als contractistes que realitzin activitats en risc VI i V.

◦ El contractista ha cotitzar pel 40% del total dels ingressos del total dels seus contractes , com en el sistema de salut

◦ Es protegeix l'economia del treballador independent en establir que les prestacions econòmiques com les seves incapacitats temporals es cobriran per la totalitat dels contractes i no només pel Ingrés base de cotització del contracte on hagi tingut la malaltia o accidéntenle .

◦ El contractista ha d'estar cotitzant als Sistemes de Salut i Pensions per afiliar-se al sistema de Riscos Laborals .

◦ Els contractistes que realitzin activitats de Risc V i IV , d'acord al Decret 1607 de 2002 , la seva cotització la pagués el contractant .

◦ Els contractistes que realitzin activitats de Risc I, II i III d'acord al Decret 1607 de 2002 pagarà el mateix la seva cotització però a través del contractant .

◦ El responsable de presentar les novetats del contractista a l'Administradora de Riscos Laborals serà el contractant .Deshacer cambios

магазин DVD фильмов
Battlefield 4 Beta обзоры, тесты, новости